Customer Service/Help Desk
Job Description
|
TWOJE ZADANIA:
- utrzymywać komunikację w różnych językach z klientami i partnerami
transportowymi;
- pobierać i dostarczać poprawne i precyzyjne informacje o operacjach
transportowych, wstawiać aktualizacje do systemu, postępować zgodnie z
procedurami;
- identyfikować problemy logistyczne, działać zgodnie z protokołem,
współpracować z zespołem w celu szybkiego rozwiązania;
|
Position Requirements
|
High
School,
Less
than 1 Year work
experience
WYMAGANIA:
- angielski, polski i ukraiński (lub rosyjski) na poziomie średnio zaawansowanym lub biegłym; - znajomość obsługi komputera; - dokładność, zaawansowane umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i rozwiązywania problemów;
Required Language
Skills:
·
English - Good
·
Polish - Good
|
Additional Information
/ Benefits
|
Praca jest pełnoetatowa, organizowana w
systemie zmianowym, z możliwością stałej umowy.
Jeśli chcesz otrzymać więcej informacji, wyślij swoje CV. (Please contact us using the "Apply for this Job Posting" box below) Czekamy na Ciebie! Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" |
How to apply?
|
Contact Name:
Codognotto Grou
Preferred method of
contact: Email with CV multilingualbenefits@gmail.com.
|
0 Comments