Header Ads Widget

Welcome to Multilingual Benefits!

Latest

10/recent/ticker-posts

Specjalista Obsługi Klienta​/Customer Service Specialist


Customer Service/Help Desk

Job Description
TWOJE ZADANIA:
- utrzymywać komunikację w różnych językach z klientami i partnerami transportowymi;
- pobierać i dostarczać poprawne i precyzyjne informacje o operacjach transportowych, wstawiać aktualizacje do systemu, postępować zgodnie z procedurami;
- identyfikować problemy logistyczne, działać zgodnie z protokołem, współpracować z zespołem w celu szybkiego rozwiązania;
Position Requirements


High School,   Less than 1 Year work experience
WYMAGANIA:
- angielski, polski i ukraiński (lub rosyjski) na poziomie średnio zaawansowanym lub biegłym;
- znajomość obsługi komputera;
- dokładność, zaawansowane umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i rozwiązywania problemów;
Required Language Skills:
·         English - Good
·         Polish - Good

Additional Information / Benefits

Praca jest pełnoetatowa, organizowana w systemie zmianowym, z możliwością stałej umowy.
Jeśli chcesz otrzymać więcej informacji, wyślij swoje CV.

(Please contact us using the "Apply for this Job Posting" box below)

Czekamy na Ciebie!

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
How to apply?
Contact Name: Codognotto Grou
Preferred method of contact: Email with CV multilingualbenefits@gmail.com.





Post a Comment

0 Comments